Vol .2 ,
No. 2 April, 2016
"Examining the influence of online
reflection mode (Individual vs. Collaborative) on deep learning
of pre-service female teachers about
Technological and Pedagogical Knowledge."
|
1.
|
"Designing and Validating an English
Speaking General Proficiency E-Test."
|
2.
|
"The Effect of Self-Regulatory
Strategies in Enhancing Listening Skills and Self-Efficacy of EFL Learners."
|
3.
|
"The Employment of Quest Strategy
Over The Web In The Development of The Awareness of Political Values For
Students of Social Sciences At The Secondary Stage."
|
4.
|
"Factors Impact University Faculty’s
Attitudes Toward The Gifted."
|
5.
|
"L’effet de la stratégie des groupes
de révision rédactionnelle (GRÉRÉ) sur la correction des erreurs de la
traduction d’arabe vers le français auprès des futurs-enseignants du
FLE, Faculté de pédagogie, Université de Hélouân."
|
6.
|
"Développement Des Performances De La
Communication Orale En Classe Chez Les Étudiants Stagiaires De La Section De
Français Faculté De Pédagogie À Travers L’enseignement Réflexif."
|
7.
|